Bolti Eladók Képzése

Mindnyájan átéltük már azt, amikor eszünk ágában sem volt megvenni egy terméket, de az eladó nagyszerűsége rábírt minket a vásárlásra, ugyanakkor ki is fordultunk már az üzletből, a régen áhított árut a pulton hagyva, amikor az eladó magatartása nem volt számunkra elfogadható.

A képzés célja, hogy a bolti eladók valóban szolgáltatást akarjanak nyújtani és vásárlóik elégedetté váljanak.
Az eladói tréningen a résztvevők az önismeretre alapozva megismerkednek azzal, hogy a különböző személyiségű vevőkhöz milyen viselkedési típusok a legmegfelelőbbek. Megtudhatják, hogy a kommunikációnak milyen fajtáiból áll össze a bolti eladás és annak mi a folyamata. Képet kaphatnak arról, hogy milyen eszközökkel érhetik el az egyes vevőcsoportoknál az „éppen nekem való bolt” érzést. Szóba kerülnek az eladók céljai, a legmegfelelőbb napirend, tehát mindaz, ami hozzásegíti őket ahhoz, hogy napi munkájuk során minél kevésbé legyenek frusztráltak és betérő vevőikből egyre több váljon törzsvásárlóvá.

Mindezt számos egyéni és kiscsoportos megbeszélés, tapasztalatcsere, szerepjáték, játékos feladat során valósítjuk meg, amelyek kiegészülnek az alapvető elméleti fogalmak rendszerezésével is.