Konkurencia Kezelés

A tréning során megvizsgáljuk, kik tartoznak a konkurencia körébe, és milyen információkat kell tudnunk róluk.
Elkészítjük a termék-csatamező térképet, amelyen a termék szegmentáció és a vásárló szegmentáció alapján megtaláljuk a mi termékünk helyét.

Hogyan nyerjünk ismeretet a konkurenciáról?
Mit kell tudnunk róluk? Mátyás király marketingjét elemezve rámutatunk a pozicionálás szerepére. Mikor kell a vásárlók felé a konkurencia kezelést alkalmaznunk? Milyen szituációkban szükséges a kompetitorokkal a kommunikáció? Használjuk a megfelelő kérdezéstechnikát arra, hogy kiderüljön a vevők szándéka.
Tereljük a vevőnk figyelmét a saját termékünkre. Soha ne alkalmazzuk a konkurencia lejáratásának eszközét! A termék orientáltság, majd a fogyasztó orientáltság után jussunk el a piac orientáltság szakaszába!